وان رمیکس  1Remix

وان رمیکس 1Remix

مرجع دانلود رمیکس های جدید و شاد عروسی
وان رمیکس  1Remix

وان رمیکس 1Remix

مرجع دانلود رمیکس های جدید و شاد عروسی

دانلود آهنگ شاد جدید سمیرا از کانال موزیک ارکستری

آهنگ شاد سمیرا با صدای علی خان آقازاده همراه با متن ترانه

تقدیم به همه سمیراهای دوست داشتنی

متن این آهنگ:
میای با اون نازو ادات میشینی روبروی من
میگیری دستامو تو دست خیره میشینی به سوی من
چشماتو باز کن گلکم صبح رسیده باز سمیرا
مثل همون قناریا منم نگا کن سمیرا
چقدر قشنگه وقتی که نازه نگاتو میبینم
محو تماشای توام مات چشاتم خانومم
یه حالت خوبی داره نگاه تو توی چشام
کاشکی نگات جدا نشه حتی یه لحظه از نگام
عاشق اینم که فقط زل بزنم به صورتت
قلبمو آروم بزارم کنار قلب عاشقت …
وقتی نباشم دلم برات پر میزنه
جونم میاد توی سرم به سیم آخر میزنه

اخم نکنی ماهک من دلم میمیره سمیرا
میدونی بی تو نمیشه تو از دل من نریا
دلم میخواد آسمونو توی چشات نگا کنم
آرومو باز از ته دل اسم تورو باز صدا کنم


آهنگ های شاد و جدید رو از کانال موزیک ارکستری دنبال کنید